O produkcie
Zestaw naprawczy to zaawansowany klej epoksydowy składający się z dwóch komponentów, który oferuje wyjątkową trwałość i wszechstronność. Dzięki możliwości utwardzania w temperaturze pokojowej, a także przyspieszania procesu poprzez podwyższenie temperatury, jest to idealne rozwiązanie dla szerokiego zakresu zastosowań. Produkt ten jest szczególnie polecany do naprawy stali, ale również innych metali, drewna, betonu, ceramiki, szkła oraz większości tworzyw sztucznych.
Wszechstronność i odporność
Stalowy klej w zestawie wykazuje wysoką odporność na olej, benzynę, diesel oraz kwas akumulatorowy, co czyni go niezastąpionym w trudnych warunkach przemysłowych i motoryzacyjnych. To rozwiązanie doskonałe dla każdego motocyklisty, który potrzebuje szybkiej i trwałej naprawy w podróży.
Łatwa aplikacja i szybkie rezultaty
Aby uzyskać najlepsze rezultaty, należy zastosować klej na czystych i szorstkich powierzchniach. Wystarczy odciąć potrzebną ilość i ugniatać przez około 1 minutę, aż do uzyskania jednolitej barwy, a następnie aplikować w ciągu 2 minut. Pomimo początkowego braku przyczepności, należy mocno wcisnąć klej w powierzchnię, usuwając nadmiar materiału. W przypadku powierzchni mokrych, nieszczelnych lub pod wodą, należy przytrzymać klej aż do momentu rozpoczęcia adhezji. Dla uzyskania gładkiej powierzchni, można wygładzić ją ręcznie przy użyciu wody.
Po zakończeniu pracy, należy natychmiast umyć ręce wodą i mydłem lub użyć specjalnych chusteczek czyszczących. Proces utwardzania rozpoczyna się po 5 do 10 minutach, a po 60 minutach naprawiona część jest gotowa do ponownego użycia. Pamiętaj, że powierzchnie przeznaczone do klejenia powinny być suche, wolne od kurzu i tłuszczu. Zawartość zestawu to 56 g, co zapewnia wystarczającą ilość materiału do wielu napraw.
Pasuje do modeli motocykla
-
2025
-
Electric
- MC-E 2 2025
-
Enduro
- EC 500F 2025
-
MX
- MC 450F Prado Edition 2025
- MC 125 2025
- MC 150 2025
- MC 250 2025
- MC 250F 2025
- MC 300 2025
- MC 350F 2025
- MC 450F 2025
-
Mini
- MC 65 2025
- MC 50 2025
-
Trial
- TXT GP 250 2025
- TXT GP 300 2025
- TXT RACING 125 2025
- TXT RACING 250 2025
- TXT RACING 280 2025
- TXT RACING 300 2025
-
-
2024
-
Electric
- MC-E 2 2024
- MC-E 3 2024
- MC-E 5 2024
-
Enduro
- EC 300 2024
- EC 500F 2024
- EC 250F 2024
- EC 250 2024
- EC 350F 2024
- EC 450F 2024
-
Mini
- MC 65 2024
- MC 50 2024
- MC 85 17/14 2024
- MC 85 19/16 2024
-
Trial
- TXT GP 250 2024
- TXT Racing 125 2024
- TXT GP 300 2024
- TXT Racing 250 2024
- TXT Racing 280 2024
- TXT Racing 300 2024
-
-
2023
-
Electric
- MC-E 5 2023
-
Enduro
- EC 250 2023
- EC 250F 2023
- EC 300 2023
- EC 350F 2023
-
MX
- MC 125 2023
- MC 125 BT 2023
- MC 250 2023
- MC 250 BT 2023
- MC 250F 2023
- MC 250F BT 2023
- MC 350F 2023
- MC 350F BT 2023
- MC 450F 2023
- MC 450F BT 2023
-
Mini
- MC 50 2023
- MC 65 2023
- MC 85 17/14 2023
- MC 85 19/16 2023
-
Trial
- TXT GP 250 2023
- TXT GP 300 2023
- TXT Racing 125 2023
- TXT Racing 250 2023
- TXT Racing 280 2023
- TXT Racing 300 2023
-
-
2022
-
Electric
- MC-E 5 2022
-
Enduro
- EC 250F 2022
- EC 350F 2022
- EC 250 2022
- EC 300 2022
- ES 700 2022
-
MX
- MC 250 2022
- MC 350F 2022
- MC 125 2022
- MC 250F 2022
- MC 450F 2022
- MC 450F Troy Lee Designs 2022
-
Mini
- MC 85 17/14 2022
- MC 50 2022
- MC 65 2022
- MC 85 19/16 2022
-
Supermoto
- SM 700 2022
-
Trial
- TXT GP 125 2022
- TXT GP 250 2022
- TXT GP 280 2022
- TXT GP 300 2022
- TXT RACING 125 2022
- TXT RACING 250 2022
- TXT RACING 280 2022
- TXT RACING 300 2022
-
-
2021
-
Electric
- MC-E 5 2021
-
Enduro
- EC 250 2021
- EC 250F 2021
- EC 300 2021
- EC 350F 2021
-
MX
- MC 125 2021
- MC 250F 2021
- MC 450F 2021
-
Mini
- MC 50 2021
- MC 65 2021
- MC 85 2021
-
Trial
- TXT RACING 125 2021
- TXT RACING 250 2021
- TXT RACING 280 2021
- TXT RACING 300 2021
-
-
2020
-
Trial
- TXT GP 125 2020
- TXT GP 250 2020
- TXT GP 280 2020
- TXT GP 300 2020
-
Homologacja: | HOMNN: Homologation Number – Wewnętrzny numer homologacyjny potwierdzający zgodność produktu, często specyficzny dla producentów. |
---|---|
Pojemność: | 56 g |
Rok modelowy: | 2010 |