O produkcie
Średnio mocne zabezpieczenie gwintów to niezawodny wybór dla wszystkich połączeń gwintowych wykonanych z metalu. Dzięki swojej formule, produkt zapewnia skuteczną ochronę przed poluzowaniem się śrub i nakrętek, co jest kluczowe w utrzymaniu bezpieczeństwa i trwałości motocykla. Idealnie nadaje się do zastosowania w różnych warunkach eksploatacyjnych, zapewniając długotrwałą stabilność i pewność połączeń.
Korzyści ze stosowania
Produkt ten charakteryzuje się średnią mocą, co oznacza, że jest wystarczająco silny, aby zapobiegać niepożądanemu odkręcaniu się elementów, jednocześnie umożliwiając ich łatwe demontowanie w razie potrzeby. To sprawia, że jest to idealne rozwiązanie dla motocyklistów, którzy często serwisują swoje maszyny i potrzebują elastyczności w konserwacji.
Specjalistyczna formuła
Zabezpieczenie gwintów zostało opracowane z myślą o optymalnej przyczepności do metalowych powierzchni, co zapewnia niezawodne działanie nawet przy intensywnym użytkowaniu. Dzięki temu, użytkownicy mogą cieszyć się spokojem ducha, wiedząc, że ich sprzęt jest odpowiednio zabezpieczony.
Wybierz średnio mocne zabezpieczenie gwintów, aby zapewnić sobie i swojemu motocyklowi najwyższy poziom bezpieczeństwa i wydajności.
Pasuje do modeli motocykla
-
2025
-
Electric
- MC-E 2 2025
-
Enduro
- EC 500F 2025
-
MX
- MC 450F Prado Edition 2025
- MC 125 2025
- MC 150 2025
- MC 250 2025
- MC 250F 2025
- MC 300 2025
- MC 350F 2025
- MC 450F 2025
-
Mini
- MC 65 2025
- MC 50 2025
-
Trial
- TXT GP 250 2025
- TXT GP 300 2025
- TXT RACING 125 2025
- TXT RACING 250 2025
- TXT RACING 280 2025
- TXT RACING 300 2025
-
-
2024
-
Electric
- MC-E 2 2024
- MC-E 3 2024
- MC-E 5 2024
-
Enduro
- EC 300 2024
- EC 500F 2024
- EC 250F 2024
- EC 250 2024
- EC 350F 2024
- EC 450F 2024
-
Mini
- MC 65 2024
- MC 50 2024
- MC 85 17/14 2024
- MC 85 19/16 2024
-
Trial
- TXT GP 250 2024
- TXT Racing 125 2024
- TXT GP 300 2024
- TXT Racing 250 2024
- TXT Racing 280 2024
- TXT Racing 300 2024
-
-
2023
-
Electric
- MC-E 5 2023
- MC-E 3 2023
-
Enduro
- EC 250 2023
- EC 250F 2023
- EC 300 2023
- EC 350F 2023
-
MX
- MC 125 2023
- MC 125 BT 2023
- MC 250 2023
- MC 250 BT 2023
- MC 250F 2023
- MC 250F BT 2023
- MC 350F 2023
- MC 350F BT 2023
- MC 450F 2023
- MC 450F BT 2023
-
Mini
- MC 50 2023
- MC 65 2023
- MC 85 17/14 2023
- MC 85 19/16 2023
-
Trial
- TXT GP 250 2023
- TXT GP 300 2023
- TXT Racing 125 2023
- TXT Racing 250 2023
- TXT Racing 280 2023
- TXT Racing 300 2023
-
-
2022
-
Electric
- MC-E 5 2022
-
Enduro
- EC 250F 2022
- EC 350F 2022
- EC 250 2022
- EC 300 2022
- ES 700 2022
-
MX
- MC 250 2022
- MC 350F 2022
- MC 125 2022
- MC 250F 2022
- MC 450F 2022
- MC 450F Troy Lee Designs 2022
-
Mini
- MC 85 17/14 2022
- MC 50 2022
- MC 65 2022
- MC 85 19/16 2022
-
Supermoto
- SM 700 2022
-
Trial
- TXT GP 125 2022
- TXT GP 250 2022
- TXT GP 280 2022
- TXT GP 300 2022
- TXT RACING 125 2022
- TXT RACING 250 2022
- TXT RACING 280 2022
- TXT RACING 300 2022
-
-
2021
-
Electric
- MC-E 5 2021
-
Enduro
- EC 250 2021
- EC 250F 2021
- EC 300 2021
- EC 350F 2021
-
MX
- MC 125 2021
- MC 250F 2021
- MC 450F 2021
-
Mini
- MC 50 2021
- MC 65 2021
- MC 85 2021
-
Trial
- TXT RACING 125 2021
- TXT RACING 250 2021
- TXT RACING 280 2021
- TXT RACING 300 2021
-
-
2020
-
Trial
- TXT GP 125 2020
- TXT GP 250 2020
- TXT GP 280 2020
- TXT GP 300 2020
-
Homologacja: | HOMNN: Homologation Number – Wewnętrzny numer homologacyjny potwierdzający zgodność produktu, często specyficzny dla producentów. |
---|---|
Rok modelowy: | 2000 |