TXT RACING 300 2022
Wybór motocykla, w tym maszyny na bezdroża, wymaga od nas dokładnej analizy swoich potrzeb z uwzględnieniem posiadanych umiejętności. To coś jak z doborem idealnej deski snowboardowej! Trialowy GASGAS TXT RACING 300 2022 z oferty naszego sklepu GASGAS będzie więc idealny dla Ciebie, jeśli....
szukasz zaawansowanej trialówki z niezwykle wydajnym i mocnym silnikiem, która wraz z Tobą jest gotowa by stawić czoła najsilniejszym rywalom w Mistrzostwach Polski Trial! To także świetna maszyna treningowa dla wszystkich doświadczonych Hard Endurowców, którzy zdają sobie sprawę z tego, jak wiele może wnieść trial do rozwoju ich kariery w off-roadzie. Jeśli właśnie tego szukasz, to z przyjemnością przedstawiamy… GASGAS TXT RACING 300, czyli najpotężniejszą trialową broń z fabryki w Gironie stworzona dla najbardziej wymagających jeźdźców!
W trialowej trzysetce GASGAS znajdziesz najnowocześniejsze rozwiązania, w tym sprzęgło z kewlarowymi tarczami i systemem sprężyn Belleville, wyczynowe tarcze hamulcowe NG WAVE z zaciskami BRAKTEC, wydajne zawieszenie REIGER (tył) / TECH (przód) oraz to, co sprawia, że GASGAS TXT RACING 300 cieszy się tak wielkim uznaniem zawodników na całym świecie – zapewniający fantastyczne osiągi silnik 2T o pojemności 294,1 cm3! Szczyci się on niesamowitym momentem obrotowym i reakcją na gaz. A wszystko to zostało uzbrojone w ramie rurowej chromowo-molibdenowej. Waga łączna? Jedyne 69,4 kg!
GASGAS TXT RACING 300 to wybór topowych trialowców świata. Za jego sterami swoją technikę trialową podnosi w przerwach między imprezami Hard Enduro / SuperEnduro – Tadek Błażusiak, a między przerwami w rajdach cross-country, także Laia Sanz! Trzysetka GASGAS, to także broń Jorge Casalesa w Mistrzostwach Świata X-Trial / Trial GP oraz zabawka do szaleństw Adriana Guggemosa. Na naszym polskim podwórku z GASGAS TXT RACING 300 korzystają między innymi Przemek i Oskar Kaczmarczykowie.
Jeśli więc wyzwania, które w trialu stawiasz przed sobą są coraz bardziej extreme, to GASGAS TXT RACING 300 okaże się strzałem w dziesiątkę! To także doskonały sprzęt dla zaawansowanych motocyklistów Super Enduro / Hard Enduro, którzy na co dzień przemierzają dzikie bezdroża na swoim Enduro GASGAS EC 300, chcących podnieść swoje umiejętności z zakresu techniki trialowej!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym motocyklu, to zachęcamy do kontaktu z naszym doradcą ds. sprzedaży!
Zaloguj się lub zarejetruj konto w naszym serwisie i skorzytaj z powiadomienia o ponownej dostępności produktu.
PowiadomDANE TECHNICZNE
6-biegowa
hydrauliczne BRAKTEC - membrana GG 1/3
HIDRIA ECU
Nożny
60 mm
79 mm
294.1 cm³
1-cylindrowy silnik dwusuwowy
69.4 kg
2.4 l
tarcza pływająca NG WAVE 185 mm, monoblok 4-tłoczkowy zacisk BRAKTEC
tarcza NG WAVE 150 mm, system autostand 2 tłoczkowy zacisk BRAKTEC
520
Rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
TECH aluminium bar Ø 39 o skoku 167 mm
325 mm
amortyzator hydrauliczny REIGER z łącznikiem o skoku 174 mm
630 mm
67°
Co o GASGAS TXT RACING 300 sądzi nasz ekspert?
OSKAR KACZMARCZYK - BYŁY ZAWODNIK TRIAL, OBECNIE TOPOWY RIDER HARD ENDURO STARTUJĄCY W BARWACH GASGAS-SKLEP
Trialowa 300-tka to bez wątpienia motocykl dla osób, które już mogą pochwalić się pewnym doświadczeniem w tej dziedzinie motorsportu. Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z trialem, to zdecydowanie postaw na mniejszą pojemność. GASGAS TXT RACING 300 oferuje ogromny moment obrotowy dostępny dosłownie na każde żądanie jeźdźca, przez co w mniej wprawnych rękach, może po prostu porwać.
Doświadczeni zawodnicy znajdą w TXT RACING 300 natomiast to, czego od trialówki się oczekuje. Moc, lekkość konstrukcji, potężny moment, bezawaryjność, ostre, ale precyzyjne hamulce i wydajne zawieszenie. Z usług TXT RACING 300 korzystałem jeszcze przez przystąpieniem do TEAM GASGAS-SKLEP.PL. Dlaczego? Bo ten motocykl po prostu spełnia wszystkie moje oczekiwania i choć zakończyłem już profesjonalną karierę zawodnika trialowego, to pomaga mi w szlifowaniu techniki i przygotowywaniu się do imprez Hard Enduro. Jest także moim motocyklem na pokazy Extreme Trial.
Poza tym to świetny sprzęt to wypadu w góry i pokonania naprawdę trudnych ścieżek, na których końcu czeka niesamowity widok.
Skontaktuj się z naszym specjalistą do spraw sprzedaży motocykli, który pomoże Ci w konfiguracji odpowiedniego finansowania. Współpracujemy z bankiem Santander – światowym liderem usług finansowych dla branży automotive. Istnieje wiele możliwości dopasowania finansowania, tak aby było one zgodne z Twoimi potrzebami i możliwościami. Zapewniamy konkurencyjne oprocentowanie, jak również sprawny przebieg procesu finalizacji transakcji.
KREDYTY
- • Okres finansowania od 6 do 72 miesięcy
- • Kredyt z ratą miesięczną (równą lub malejącą)
- • Kredyt z ratą balonową płatną raz w roku; 50/50, 3x33, 4x25, 5x20
- • Kredyt z ratą miesięczną i ostatnią ratą balonową
LEASING
- • szczegóły wkrótce
Akceptowane są różne źródła dochodu, również z zagranicy. W przypadku kredytów istnieje możliwość łączenia dochodów wielu osób, również niespokrewnionych. Wymagane dokumenty do uzyskania finansowania to: dokument potwierdzający tożsamość, dokumentu potwierdzający źródło i wysokość osiąganych dochodów (o wymogu dostarczenia tego dokumentu poinformuje Cię Doradca Santander Bank po złożeniu wniosku na kredyt), pozytywna decyzja banku po uprzednim otrzymaniu przez bank wskazanych dokumentów. Wszystkie czynności możesz załatwić bez wychodzenia z domu. Wolny czas najlepiej spędzić na przygotowywaniu się do rozpoczęcia przygody z nowym motocyklem, a nie przesiadywaniu w placówce banku.
- 1. Wybierasz motocykl, składasz zamówienie u naszego doradcy i dokonujesz płatności
- 2. Ustalasz z doradcą termin i miejsce dostawy
- 3. Nasz autoryzowany serwis wykonuje w międzyczasie przegląd przedsprzedażowy (PDI), abyś mógł bezpiecznie korzystać ze swojej maszyny oraz montuje wybrane przez Ciebie akcesoria. Dostajesz od nas MMS-a z fotką Twojej nowej ślicznotki.
- 4. Twój motocykl wraz z dokumentami pakowany jest na specjalną paletę, na której mocowany jest pasami transportowymi. Kolejno pracownik serwisu zabezpiecza motocykl przed uszkodzeniami mechanicznymi. Wysyłamy Tobie kolejną fotkę, abyś miał pewność, że motocykl jest dobrze przygotowany do transportu.
- 5. Firma spedycyjna odbiera motocykl i w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych dostarcza go do Ciebie. Teraz my czekamy na fotkę z pierwszej jazdy!
*Cena i czas transportu obowiązują na terenie całej Polski. W przypadku dostaw zagranicznych prosimy o kontakt z doradcą. Przykładowy koszt dostawy do Niemiec to ok. 199 euro.
Rounded Price: | 34 470,00 zł |
---|---|
Availability filter: | Niedostępny |
Package size: | 0.000000 |
Package unit: | Mililitry |