Przejdź do głównej zawartości Przejdź do wyszukiwania Przejdź do głównej nawigacji

O produkcie

Opis produktu

Ten wysokiej jakości, regulowany klucz dynamometryczny o zakresie 5-25 NM to niezbędne narzędzie dla każdego motocyklisty, który dba o precyzyjne i bezpieczne serwisowanie swojego pojazdu. Dzięki temu narzędziu, możesz z łatwością dokręcać śruby z dokładnością, która zapewnia optymalną wydajność i bezpieczeństwo.

Zalety i funkcjonalność

Klucz wyposażony jest w nasadki do kluczy szprychowych w rozmiarach 5,65 i 6,95 mm, co czyni go idealnym do pracy z różnymi typami kół motocyklowych. Dodatkowo, nasadka z grzechotką ¼" umożliwia szybkie i łatwe operacje, co jest nieocenione w przypadku częstych regulacji.

W zestawie znajdują się także nasadki do grzechotki o rozmiarach 6, 8, 10 mm oraz nasadka 15 Torx, co pozwala na wszechstronne zastosowanie tego narzędzia w różnych zadaniach serwisowych. Dzięki temu, klucz dynamometryczny jest nie tylko precyzyjny, ale również niezwykle wszechstronny.

Homologacja i zgodność

Produkt posiada homologację oznaczoną jako HOMNN, co jest wewnętrznym numerem homologacyjnym potwierdzającym zgodność z wymaganiami producentów. To zapewnia, że klucz spełnia wszystkie niezbędne standardy jakości i bezpieczeństwa.

Inwestując w ten klucz dynamometryczny, zyskujesz narzędzie, które nie tylko ułatwi codzienne zadania serwisowe, ale również zapewni, że Twój motocykl będzie zawsze w najlepszym stanie technicznym.

Pasuje do modeli motocykla

      • MC-E 2 2025
      • EC 500F 2025
      • MC 450F Prado Edition 2025
      • MC 125 2025
      • MC 150 2025
      • MC 250 2025
      • MC 250F 2025
      • MC 300 2025
      • MC 350F 2025
      • MC 450F 2025
      • MC 65 2025
      • MC 50 2025
      • TXT GP 250 2025
      • TXT GP 300 2025
      • TXT RACING 125 2025
      • TXT RACING 250 2025
      • TXT RACING 280 2025
      • TXT RACING 300 2025
      • MC-E 2 2024
      • MC-E 3 2024
      • MC-E 5 2024
      • EC 300 2024
      • EC 500F 2024
      • EC 250F 2024
      • EC 250 2024
      • EC 350F 2024
      • EC 450F 2024
      • RX 450F 2024
      • ES 700 2023
      • MC 65 2024
      • MC 50 2024
      • MC 85 17/14 2024
      • MC 85 19/16 2024
      • RC 16 CT 2024
      • TXT GP 250 2024
      • TXT Racing 125 2024
      • TXT GP 300 2024
      • TXT Racing 250 2024
      • TXT Racing 280 2024
      • TXT Racing 300 2024
      • MC-E 5 2023
      • MC-E 3 2023
      • EC 250 2023
      • EC 250F 2023
      • EC 300 2023
      • EC 350F 2023
      • RX 450F 2023
      • MC 125 2023
      • MC 125 BT 2023
      • MC 250 2023
      • MC 250 BT 2023
      • MC 250F 2023
      • MC 250F BT 2023
      • MC 350F 2023
      • MC 350F BT 2023
      • MC 450F 2023
      • MC 450F BT 2023
      • MC 50 2023
      • MC 65 2023
      • MC 85 17/14 2023
      • MC 85 19/16 2023
      • SM 700 2023
      • TXT GP 250 2023
      • TXT GP 300 2023
      • TXT Racing 125 2023
      • TXT Racing 250 2023
      • TXT Racing 280 2023
      • TXT Racing 300 2023
      • MC-E 5 2022
      • EC 250F 2022
      • EC 350F 2022
      • EC 250 2022
      • EC 300 2022
      • ES 700 2022
      • MC 250 2022
      • MC 350F 2022
      • MC 125 2022
      • MC 250F 2022
      • MC 450F 2022
      • MC 450F Troy Lee Designs 2022
      • MC 85 17/14 2022
      • MC 50 2022
      • MC 65 2022
      • MC 85 19/16 2022
      • SM 700 2022
      • TXT GP 125 2022
      • TXT GP 250 2022
      • TXT GP 280 2022
      • TXT GP 300 2022
      • TXT RACING 125 2022
      • TXT RACING 250 2022
      • TXT RACING 280 2022
      • TXT RACING 300 2022
      • MC-E 5 2021
      • EC 250 2021
      • EC 250F 2021
      • EC 300 2021
      • EC 350F 2021
      • MC 125 2021
      • MC 250F 2021
      • MC 450F 2021
      • MC 50 2021
      • MC 65 2021
      • MC 85 2021
      • TXT RACING 125 2021
      • TXT RACING 250 2021
      • TXT RACING 280 2021
      • TXT RACING 300 2021
      • TXT GP 125 2020
      • TXT GP 250 2020
      • TXT GP 280 2020
      • TXT GP 300 2020
      • Contact-R 2020
      • TXE 2019
      • TXT GP 2019 [F0001S2]
      • TXT GP 2019 [F0001S3]
      • TXT Racing 2019
      • TXE 2018
      • Contact 2018
      • TXT 80 Racing 2018
      • TXT GP 2018
      • TXT Racing 2018
      • TXT School 2018
      • Contact 2017
      • TXT 80 Racing 2017
      • TXT GP 2017
      • TXT Racing 2017
      • TXT 80 Racing 2015
      • TXT Contact 2015
      • TXT Racing 2015
      • TX Randonne 2014
      • TXT Pro 2014
      • TXT Racing 2014
      • TXT Replica Factory 2014
      • TX Randonne 4T 2013
      • TXT Boy 2013
      • TXT Pro 2013
      • TXT Racing 2013
      • TXT Replica Factory 2013
      • TXT Pro 2012
      • TXT Racing 2012
      • TXT Raga 2012
      • TX Randonne 4T 2011
      • TXT Pro 2011
      • TXT Racing 2011
      • TXT Raga 2011
      • TXT Pro 2010
      • TXT Raga 2010
Szczegóły produktu
Homologacja: HOMNN: Homologation Number – Wewnętrzny numer homologacyjny potwierdzający zgodność produktu, często specyficzny dla producentów.

Informacje o producencie

Produkt pochodzi od producenta odpowiedzialnego za jego jakość oraz zgodność z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa produktów na rynku Unii Europejskiej.


GASGAS

Stallhofnerstraße 3

5230 Mattighofen

Austria

Phone +43 (0)7742 6000 6990

E-Mail: info@gasgas.com