O produkcie
Ta mata serwisowa i pod zbiornik paliwa to niezbędne wyposażenie dla każdego motocyklisty, który ceni sobie porządek i bezpieczeństwo podczas serwisowania swojego pojazdu. Dzięki specjalnemu materiałowi, mata skutecznie wchłania rozlany paliwo, co jest nie tylko praktyczne, ale także zgodne z wymogami wielu organizatorów wyścigów. To innowacyjne rozwiązanie sprawia, że Twoje miejsce pracy pozostaje czyste i bezpieczne.
Praktyczność i Funkcjonalność
Podczas serwisowania motocykla często zdarza się, że drobne narzędzia, śruby i inne elementy giną w chaosie garażu. Ta mata nie tylko pomaga w ich odnalezieniu, ale także zapewnia stabilną powierzchnię do pracy, dzięki swojej gumowanej tylnej stronie, która zapobiega przesuwaniu się maty po podłożu. To niezwykle przydatne rozwiązanie, które ułatwia każdą naprawę czy konserwację motocykla.
Zgodność z Regulacjami
Produkt spełnia wymagania regulaminu FIM, co czyni go idealnym wyborem dla profesjonalnych zawodników i amatorów uczestniczących w zawodach. Dzięki wewnętrznemu numerowi homologacyjnemu, mata jest zgodna z wysokimi standardami branżowymi, co potwierdza jej jakość i niezawodność.
O wymiarach 200 cm x 100 cm, mata oferuje wystarczająco dużą powierzchnię, aby pomieścić cały motocykl i niezbędne narzędzia. To idealne rozwiązanie dla każdego, kto szuka profesjonalnego i funkcjonalnego wyposażenia do swojego garażu.
Pasuje do modeli motocykla
-
2025
-
Electric
- MC-E 2 2025
-
Enduro
- EC 500F 2025
-
MX
- MC 450F Prado Edition 2025
- MC 125 2025
- MC 150 2025
- MC 250 2025
- MC 250F 2025
- MC 300 2025
- MC 350F 2025
- MC 450F 2025
-
Mini
- MC 65 2025
- MC 50 2025
-
Trial
- TXT GP 250 2025
- TXT GP 300 2025
- TXT RACING 125 2025
- TXT RACING 250 2025
- TXT RACING 280 2025
- TXT RACING 300 2025
-
-
2024
-
Electric
- MC-E 2 2024
- MC-E 3 2024
- MC-E 5 2024
-
Enduro
- EC 300 2024
- EC 500F 2024
- EC 250F 2024
- EC 250 2024
- EC 350F 2024
- EC 450F 2024
- ES 700 2024
- RX 450F 2024
- ES 700 2023
-
Mini
- MC 65 2024
- MC 50 2024
- MC 85 17/14 2024
- MC 85 19/16 2024
-
Other
- RC 16 CT 2024
-
Supermoto
- SM 700 2024
-
Trial
- TXT GP 250 2024
- TXT Racing 125 2024
- TXT GP 300 2024
- TXT Racing 250 2024
- TXT Racing 280 2024
- TXT Racing 300 2024
-
-
2023
-
Electric
- MC-E 5 2023
- MC-E 3 2023
- MC-E 1.12 2023
- MC-E 1.16 2023
- MC-E 1.20 2023
- MC-E 1.12 2023
- MC-E 1.16 2023
- MC-E 1.20 2023
-
Enduro
- EC 250 2023
- EC 250F 2023
- EC 300 2023
- EC 350F 2023
- RX 450F 2023
-
MX
- MC 125 2023
- MC 125 BT 2023
- MC 250 2023
- MC 250 BT 2023
- MC 250F 2023
- MC 250F BT 2023
- MC 350F 2023
- MC 350F BT 2023
- MC 450F 2023
- MC 450F BT 2023
-
Mini
- MC 50 2023
- MC 65 2023
- MC 85 17/14 2023
- MC 85 19/16 2023
-
Supermoto
- SM 700 2023
-
Trial
- TXT GP 250 2023
- TXT GP 300 2023
- TXT Racing 125 2023
- TXT Racing 250 2023
- TXT Racing 280 2023
- TXT Racing 300 2023
-
-
2022
-
Electric
- MC-E 5 2022
-
Enduro
- EC 250F 2022
- EC 350F 2022
- EC 250 2022
- EC 300 2022
- ES 700 2022
-
MX
- MC 250 2022
- MC 350F 2022
- MC 125 2022
- MC 250F 2022
- MC 450F 2022
- MC 450F Troy Lee Designs 2022
-
Mini
- MC 85 17/14 2022
- MC 50 2022
- MC 65 2022
- MC 85 19/16 2022
-
Supermoto
- SM 700 2022
-
Trial
- TXT GP 125 2022
- TXT GP 250 2022
- TXT GP 280 2022
- TXT GP 300 2022
- TXT RACING 125 2022
- TXT RACING 250 2022
- TXT RACING 280 2022
- TXT RACING 300 2022
-
-
2021
-
Electric
- MC-E 5 2021
-
Enduro
- EC 250 2021
- EC 250F 2021
- EC 300 2021
- EC 350F 2021
-
MX
- MC 125 2021
- MC 250F 2021
- MC 450F 2021
-
Mini
- MC 50 2021
- MC 65 2021
- MC 85 2021
-
Trial
- TXT RACING 125 2021
- TXT RACING 250 2021
- TXT RACING 280 2021
- TXT RACING 300 2021
-
-
2020
-
Trial
- TXT GP 125 2020
- TXT GP 250 2020
- TXT GP 280 2020
- TXT GP 300 2020
-
Homologacja: | HOMNN: Homologation Number – Wewnętrzny numer homologacyjny potwierdzający zgodność produktu, często specyficzny dla producentów. |
---|