O produkcie
Ta mata serwisowa i pod zbiornik paliwa to niezastąpiony element wyposażenia każdego motocyklisty, który dba o swój sprzęt. Dzięki niej spełnisz wymagania wielu wyścigów, gdzie jej stosowanie jest już obowiązkowe. Specjalny materiał, z którego została wykonana, skutecznie wchłania rozlany paliwo, co zapobiega niepożądanym skutkom podczas serwisowania motocykla.
Praktyczność i Komfort
Jednym z największych atutów tej maty jest jej zdolność do ułatwienia pracy w trakcie serwisowania. Dzięki niej łatwiej odnajdziesz zgubione narzędzia, śruby i inne drobne części, co znacznie przyspiesza wszelkie naprawy. Gumowana powierzchnia na spodzie maty zapewnia doskonałą przyczepność do podłoża, co zapobiega jej przesuwaniu się i zwiększa komfort pracy.
Zgodność z Regulacjami
Mata spełnia wymagania regulaminu FIM, co czyni ją idealnym wyborem dla profesjonalnych zawodników oraz amatorów, którzy chcą być zgodni z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Posiada wewnętrzny numer homologacyjny, co potwierdza jej zgodność z wymogami producentów.
Pasuje do modeli motocykla
-
2025
-
Enduro
- EC 500F 2025
-
MX
- MC 450F Prado Edition 2025
- MC 125 2025
- MC 150 2025
- MC 250 2025
- MC 250F 2025
- MC 300 2025
- MC 350F 2025
- MC 450F 2025
-
Trial
- TXT GP 250 2025
- TXT GP 300 2025
- TXT RACING 125 2025
- TXT RACING 250 2025
- TXT RACING 280 2025
- TXT RACING 300 2025
-
-
2024
-
Enduro
- EC 300 2024
- EC 500F 2024
- EC 250F 2024
- EC 250 2024
- EC 350F 2024
- EC 450F 2024
- ES 700 2024
- RX 450F 2024
- ES 700 2023
-
Supermoto
- SM 700 2024
-
Trial
- TXT GP 250 2024
- TXT Racing 125 2024
- TXT GP 300 2024
- TXT Racing 250 2024
- TXT Racing 280 2024
- TXT Racing 300 2024
-
-
2023
-
Enduro
- EC 250 2023
- EC 250F 2023
- EC 300 2023
- EC 350F 2023
- RX 450F 2023
-
MX
- MC 125 2023
- MC 125 BT 2023
- MC 250 2023
- MC 250 BT 2023
- MC 250F 2023
- MC 250F BT 2023
- MC 350F 2023
- MC 350F BT 2023
- MC 450F 2023
- MC 450F BT 2023
-
Supermoto
- SM 700 2023
-
Trial
- TXT GP 250 2023
- TXT GP 300 2023
- TXT Racing 125 2023
- TXT Racing 250 2023
- TXT Racing 280 2023
- TXT Racing 300 2023
-
-
2022
-
Enduro
- EC 250F 2022
- EC 350F 2022
- EC 250 2022
- EC 300 2022
- ES 700 2022
-
MX
- MC 250 2022
- MC 350F 2022
- MC 125 2022
- MC 250F 2022
- MC 450F 2022
- MC 450F Troy Lee Designs 2022
-
Supermoto
- SM 700 2022
-
Trial
- TXT GP 125 2022
- TXT GP 250 2022
- TXT GP 280 2022
- TXT GP 300 2022
- TXT RACING 125 2022
- TXT RACING 250 2022
- TXT RACING 280 2022
- TXT RACING 300 2022
-
-
2021
-
Enduro
- EC 250 2021
- EC 250F 2021
- EC 300 2021
- EC 350F 2021
-
MX
- MC 125 2021
- MC 250F 2021
- MC 450F 2021
-
Trial
- TXT RACING 125 2021
- TXT RACING 250 2021
- TXT RACING 280 2021
- TXT RACING 300 2021
-
-
2020
-
Trial
- TXT GP 125 2020
- TXT GP 250 2020
- TXT GP 280 2020
- TXT GP 300 2020
-
Homologacja: | HOMNN: Homologation Number – Wewnętrzny numer homologacyjny potwierdzający zgodność produktu, często specyficzny dla producentów. |
---|