O produkcie
Ładowarka i tester do baterii to niezastąpione urządzenie dla każdego motocyklisty, który chce mieć pewność, że jego pojazd jest zawsze gotowy do drogi. Dzięki tej zaawansowanej technologicznie ładowarce możesz testować, ładować i utrzymywać baterie w doskonałym stanie, co jest kluczowe dla optymalnej wydajności i długowieczności akumulatora.
Zaawansowane funkcje ładowania
Urządzenie oferuje w pełni automatyczne i łagodne ładowanie dzięki zaprogramowanej charakterystyce ładowania, która dostosowuje się do potrzeb różnych typów baterii. Niezależnie od tego, czy używasz baterii ołowiowej (Pb) czy LiFePo4, ładowarka zapewnia uniwersalność i bezpieczeństwo.
Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu
Ładowarka została wyposażona w ochronę przed zwarciem i odwrotną polaryzacją, co zapewnia bezproblemowe użytkowanie bez ryzyka uszkodzenia sprzętu. Dodatkowo, specjalny program regulacji prądu ładowania dba o to, aby proces ten był jak najbardziej efektywny.
Funkcje diagnostyczne i konserwacyjne
Podczas diagnozowania lub usuwania usterek pojazdu, urządzenie umożliwia ładowanie podtrzymujące, co jest niezwykle przydatne w warsztatach i podczas długotrwałych napraw. W przypadku niskiego napięcia baterii, tryb odzyskiwania (BMS, system zarządzania baterią) przywraca jej pełną sprawność, co znacząco poprawia wydajność i żywotność akumulatora.
Produkt jest dostarczany z kablem ładującym typu EU, co gwarantuje kompatybilność z większością gniazdek w Europie. Ładowarka i tester do baterii to idealne rozwiązanie dla każdego, kto ceni sobie niezawodność i bezpieczeństwo na drodze.
Pasuje do modeli motocykla
-
2025
-
Enduro
- EC 500F 2025
-
MX
- MC 450F Prado Edition 2025
- MC 125 2025
- MC 150 2025
- MC 250 2025
- MC 250F 2025
- MC 300 2025
- MC 350F 2025
- MC 450F 2025
-
Mini
- MC 65 2025
- MC 50 2025
-
Trial
- TXT GP 250 2025
- TXT GP 300 2025
- TXT RACING 125 2025
- TXT RACING 250 2025
- TXT RACING 280 2025
- TXT RACING 300 2025
-
-
2024
-
Electric
- MC-E 3 2024
- MC-E 5 2024
-
Enduro
- EC 300 2024
- EC 500F 2024
- EC 250F 2024
- EC 250 2024
- EC 350F 2024
- EC 450F 2024
- ES 700 2024
- RX 450F 2024
- ES 700 2023
-
Mini
- MC 65 2024
- MC 50 2024
- MC 85 17/14 2024
- MC 85 19/16 2024
-
Supermoto
- SM 700 2024
-
Trial
- TXT GP 250 2024
- TXT Racing 125 2024
- TXT GP 300 2024
- TXT Racing 250 2024
- TXT Racing 280 2024
- TXT Racing 300 2024
-
-
2023
-
Enduro
- EC 250 2023
- EC 250F 2023
- EC 300 2023
- EC 350F 2023
- RX 450F 2023
-
MX
- MC 125 2023
- MC 125 BT 2023
- MC 250 2023
- MC 250 BT 2023
- MC 250F 2023
- MC 250F BT 2023
- MC 350F 2023
- MC 350F BT 2023
- MC 450F 2023
- MC 450F BT 2023
-
Mini
- MC 50 2023
- MC 65 2023
- MC 85 17/14 2023
- MC 85 19/16 2023
-
Supermoto
- SM 700 2023
-
Trial
- TXT GP 250 2023
- TXT GP 300 2023
- TXT Racing 125 2023
- TXT Racing 250 2023
- TXT Racing 280 2023
- TXT Racing 300 2023
-
-
2022
-
Electric
- MC-E 5 2022
-
Enduro
- EC 250F 2022
- EC 350F 2022
- EC 250 2022
- EC 300 2022
- ES 700 2022
-
MX
- MC 250 2022
- MC 350F 2022
- MC 125 2022
- MC 250F 2022
- MC 450F 2022
- MC 450F Troy Lee Designs 2022
-
Mini
- MC 85 17/14 2022
- MC 50 2022
- MC 65 2022
- MC 85 19/16 2022
-
Supermoto
- SM 700 2022
-
Trial
- TXT GP 125 2022
- TXT GP 250 2022
- TXT GP 280 2022
- TXT GP 300 2022
- TXT RACING 125 2022
- TXT RACING 250 2022
- TXT RACING 280 2022
- TXT RACING 300 2022
-
-
2021
-
Enduro
- EC 250 2021
- EC 250F 2021
- EC 300 2021
- EC 350F 2021
-
MX
- MC 125 2021
- MC 250F 2021
- MC 450F 2021
-
Mini
- MC 50 2021
- MC 65 2021
- MC 85 2021
-
Trial
- TXT RACING 125 2021
- TXT RACING 250 2021
- TXT RACING 280 2021
- TXT RACING 300 2021
-
-
2020
-
Trial
- TXT GP 125 2020
- TXT GP 250 2020
- TXT GP 280 2020
- TXT GP 300 2020
- Contact-R 2020
-
-
2019
-
Electric
- TXE 2019
-
Trial
- TXT GP 2019 [F0001S2]
- TXT GP 2019 [F0001S3]
- TXT Racing 2019
-
-
2018
-
Electric
- TXE 2018
-
Trial
- Contact 2018
- TXT 80 Racing 2018
- TXT GP 2018
- TXT Racing 2018
- TXT School 2018
-
-
2017
-
Trial
- Contact 2017
- TXT 80 Racing 2017
- TXT GP 2017
- TXT Racing 2017
-
-
2015
-
Trial
- TXT 80 Racing 2015
- TXT Contact 2015
- TXT Racing 2015
-
-
2014
-
Trial
- TX Randonne 2014
- TXT Pro 2014
- TXT Racing 2014
- TXT Replica Factory 2014
-
-
2013
-
Trial
- TX Randonne 4T 2013
- TXT Boy 2013
- TXT Pro 2013
- TXT Racing 2013
- TXT Replica Factory 2013
-
-
2012
-
Trial
- TXT Pro 2012
- TXT Racing 2012
- TXT Raga 2012
-
-
2011
-
Trial
- TX Randonne 4T 2011
- TXT Pro 2011
- TXT Racing 2011
- TXT Raga 2011
-
-
2010
-
Trial
- TXT Pro 2010
- TXT Raga 2010
-
-
2009
-
Trial
- TXT Pro 2009
- TXT Raga 2009
-
-
2008
-
Trial
- TXT Pro 2008
-
-
2007
-
Trial
- TXT Pro 2007
-
-
2006
-
Trial
- TXT Pro 2006
-
-
2005
-
Trial
- TXT Pro 2005
-
-
2004
-
Trial
- TXT Pro 2004
-
-
2003
-
Trial
- TXT Pro 2003
-
-
2002
-
Trial
- TXT Pro 2002
- TXT Rookie 2002
-
-
2001
-
Trial
- TXT 2001
-
-
2000
-
Trial
- BOY TXT 2000
- TXT 2000
-
Homologacja: | HOMNN: Homologation Number – Wewnętrzny numer homologacyjny potwierdzający zgodność produktu, często specyficzny dla producentów. |
---|