Przejdź do głównej zawartości Przejdź do wyszukiwania Przejdź do głównej nawigacji

O produkcie

Opis produktu

Ładowarka i tester do baterii to niezastąpione urządzenie dla każdego motocyklisty, który chce mieć pewność, że jego pojazd jest zawsze gotowy do drogi. Dzięki tej zaawansowanej technologicznie ładowarce możesz testować, ładować i utrzymywać baterie w doskonałym stanie, co jest kluczowe dla optymalnej wydajności i długowieczności akumulatora.

Zaawansowane funkcje ładowania

Urządzenie oferuje w pełni automatyczne i łagodne ładowanie dzięki zaprogramowanej charakterystyce ładowania, która dostosowuje się do potrzeb różnych typów baterii. Niezależnie od tego, czy używasz baterii ołowiowej (Pb) czy LiFePo4, ładowarka zapewnia uniwersalność i bezpieczeństwo.

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

Ładowarka została wyposażona w ochronę przed zwarciem i odwrotną polaryzacją, co zapewnia bezproblemowe użytkowanie bez ryzyka uszkodzenia sprzętu. Dodatkowo, specjalny program regulacji prądu ładowania dba o to, aby proces ten był jak najbardziej efektywny.

Funkcje diagnostyczne i konserwacyjne

Podczas diagnozowania lub usuwania usterek pojazdu, urządzenie umożliwia ładowanie podtrzymujące, co jest niezwykle przydatne w warsztatach i podczas długotrwałych napraw. W przypadku niskiego napięcia baterii, tryb odzyskiwania (BMS, system zarządzania baterią) przywraca jej pełną sprawność, co znacząco poprawia wydajność i żywotność akumulatora.

Produkt jest dostarczany z kablem ładującym typu EU, co gwarantuje kompatybilność z większością gniazdek w Europie. Ładowarka i tester do baterii to idealne rozwiązanie dla każdego, kto ceni sobie niezawodność i bezpieczeństwo na drodze.

Pasuje do modeli motocykla

      • EC 500F 2025
      • MC 450F Prado Edition 2025
      • MC 125 2025
      • MC 150 2025
      • MC 250 2025
      • MC 250F 2025
      • MC 300 2025
      • MC 350F 2025
      • MC 450F 2025
      • MC 65 2025
      • MC 50 2025
      • TXT GP 250 2025
      • TXT GP 300 2025
      • TXT RACING 125 2025
      • TXT RACING 250 2025
      • TXT RACING 280 2025
      • TXT RACING 300 2025
      • MC-E 3 2024
      • MC-E 5 2024
      • EC 300 2024
      • EC 500F 2024
      • EC 250F 2024
      • EC 250 2024
      • EC 350F 2024
      • EC 450F 2024
      • ES 700 2024
      • RX 450F 2024
      • ES 700 2023
      • MC 65 2024
      • MC 50 2024
      • MC 85 17/14 2024
      • MC 85 19/16 2024
      • SM 700 2024
      • TXT GP 250 2024
      • TXT Racing 125 2024
      • TXT GP 300 2024
      • TXT Racing 250 2024
      • TXT Racing 280 2024
      • TXT Racing 300 2024
      • EC 250 2023
      • EC 250F 2023
      • EC 300 2023
      • EC 350F 2023
      • RX 450F 2023
      • MC 125 2023
      • MC 125 BT 2023
      • MC 250 2023
      • MC 250 BT 2023
      • MC 250F 2023
      • MC 250F BT 2023
      • MC 350F 2023
      • MC 350F BT 2023
      • MC 450F 2023
      • MC 450F BT 2023
      • MC 50 2023
      • MC 65 2023
      • MC 85 17/14 2023
      • MC 85 19/16 2023
      • SM 700 2023
      • TXT GP 250 2023
      • TXT GP 300 2023
      • TXT Racing 125 2023
      • TXT Racing 250 2023
      • TXT Racing 280 2023
      • TXT Racing 300 2023
      • MC-E 5 2022
      • EC 250F 2022
      • EC 350F 2022
      • EC 250 2022
      • EC 300 2022
      • ES 700 2022
      • MC 250 2022
      • MC 350F 2022
      • MC 125 2022
      • MC 250F 2022
      • MC 450F 2022
      • MC 450F Troy Lee Designs 2022
      • MC 85 17/14 2022
      • MC 50 2022
      • MC 65 2022
      • MC 85 19/16 2022
      • SM 700 2022
      • TXT GP 125 2022
      • TXT GP 250 2022
      • TXT GP 280 2022
      • TXT GP 300 2022
      • TXT RACING 125 2022
      • TXT RACING 250 2022
      • TXT RACING 280 2022
      • TXT RACING 300 2022
      • EC 250 2021
      • EC 250F 2021
      • EC 300 2021
      • EC 350F 2021
      • MC 125 2021
      • MC 250F 2021
      • MC 450F 2021
      • MC 50 2021
      • MC 65 2021
      • MC 85 2021
      • TXT RACING 125 2021
      • TXT RACING 250 2021
      • TXT RACING 280 2021
      • TXT RACING 300 2021
      • TXT GP 125 2020
      • TXT GP 250 2020
      • TXT GP 280 2020
      • TXT GP 300 2020
      • Contact-R 2020
      • TXE 2019
      • TXT GP 2019 [F0001S2]
      • TXT GP 2019 [F0001S3]
      • TXT Racing 2019
      • TXE 2018
      • Contact 2018
      • TXT 80 Racing 2018
      • TXT GP 2018
      • TXT Racing 2018
      • TXT School 2018
      • Contact 2017
      • TXT 80 Racing 2017
      • TXT GP 2017
      • TXT Racing 2017
      • TXT 80 Racing 2015
      • TXT Contact 2015
      • TXT Racing 2015
      • TX Randonne 2014
      • TXT Pro 2014
      • TXT Racing 2014
      • TXT Replica Factory 2014
      • TX Randonne 4T 2013
      • TXT Boy 2013
      • TXT Pro 2013
      • TXT Racing 2013
      • TXT Replica Factory 2013
      • TXT Pro 2012
      • TXT Racing 2012
      • TXT Raga 2012
      • TX Randonne 4T 2011
      • TXT Pro 2011
      • TXT Racing 2011
      • TXT Raga 2011
      • TXT Pro 2010
      • TXT Raga 2010
      • TXT Pro 2009
      • TXT Raga 2009
      • TXT Pro 2008
      • TXT Pro 2007
      • TXT Pro 2006
      • TXT Pro 2005
      • TXT Pro 2004
      • TXT Pro 2003
      • TXT Pro 2002
      • TXT Rookie 2002
      • TXT 2001
      • BOY TXT 2000
      • TXT 2000
Szczegóły produktu
Homologacja: HOMNN: Homologation Number – Wewnętrzny numer homologacyjny potwierdzający zgodność produktu, często specyficzny dla producentów.

Rekomendowane

Kabel ładowania
Kabel ładowania
Kod
79629974010

Przewidywany czas dostępności: 25.06.2025

63,10 zł

Opcjonalne

Kabel ładowania
Kabel ładowania
Kod
79629974020

Dostępny
Zamów: dzisiaj Wysyłamy: 3-5 dni

72,24 zł Najniższa cena: 72,26 zł

Informacje o producencie

Produkt pochodzi od producenta odpowiedzialnego za jego jakość oraz zgodność z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa produktów na rynku Unii Europejskiej.


GASGAS

Stallhofnerstraße 3

5230 Mattighofen

Austria

Phone +43 (0)7742 6000 6990

E-Mail: info@gasgas.com