O produkcie
Ładowarka i tester do akumulatorów to niezastąpione narzędzie dla każdego motocyklisty, który pragnie utrzymać swoje akumulatory w doskonałej kondycji. Dzięki tej zaawansowanej ładowarce, możesz nie tylko testować, ale również ładować i utrzymywać świeżość swoich akumulatorów. Urządzenie oferuje w pełni automatyczne i delikatne ładowanie dzięki zaprogramowanej charakterystyce ładowania, co zapewnia optymalną ochronę akumulatorów.
Bezpieczeństwo i Wszechstronność
Ładowarka została wyposażona w zabezpieczenie przed zwarciem i odwrotną polaryzacją, co gwarantuje bezpieczne użytkowanie. Jest uniwersalnie kompatybilna z różnymi typami akumulatorów, w tym Pb i LiFePo4, co czyni ją wszechstronnym narzędziem dla różnych pojazdów.
Zaawansowane Funkcje Ładowania
Oferuje możliwość ładowania z wykorzystaniem stałego prądu lub specjalnego programu regulacji prądu, co pozwala na precyzyjne dostosowanie procesu ładowania do potrzeb akumulatora. Dodatkowo, funkcja ładowania podtrzymującego podczas diagnozy lub usuwania usterek w pojeździe zapewnia ciągłą gotowość do działania.
Optymalizacja i Przywracanie
Dzięki trybowi przywracania przy niskim napięciu akumulatora (BMS, system zarządzania akumulatorem), urządzenie może znacząco poprawić wydajność i żywotność baterii. Precyzyjne monitorowanie akumulatora pozwala na utrzymanie go w najlepszym stanie przez długi czas.
Ładowarka jest dostarczana z kablem ładującym typu JP, co ułatwia podłączenie i użytkowanie. To niezawodne urządzenie jest zgodne z wewnętrznym numerem homologacyjnym, co potwierdza jego zgodność z wymaganiami producentów. Wybierz tę ładowarkę, aby cieszyć się bezproblemową pracą i długą żywotnością swoich akumulatorów.
Pasuje do modeli motocykla
-
2025
-
MX
- MC 450F Prado Edition 2025
- MC 125 2025
- MC 150 2025
- MC 250 2025
- MC 250F 2025
- MC 300 2025
- MC 350F 2025
- MC 450F 2025
-
Mini
- MC 65 2025
- MC 50 2025
-
Trial
- TXT GP 250 2025
- TXT GP 300 2025
- TXT RACING 125 2025
- TXT RACING 250 2025
- TXT RACING 280 2025
- TXT RACING 300 2025
-
-
2024
-
Electric
- MC-E 3 2024
- MC-E 5 2024
-
Enduro
- EC 300 2024
- EC 500F 2024
- EC 250F 2024
- EC 250 2024
- EC 350F 2024
- EC 450F 2024
- ES 700 2024
- ES 700 2023
-
Mini
- MC 65 2024
- MC 50 2024
- MC 85 17/14 2024
- MC 85 19/16 2024
-
Supermoto
- SM 700 2024
-
Trial
- TXT GP 250 2024
- TXT Racing 125 2024
- TXT GP 300 2024
- TXT Racing 250 2024
- TXT Racing 280 2024
- TXT Racing 300 2024
-
-
2023
-
Enduro
- EC 250 2023
- EC 250F 2023
- EC 300 2023
- EC 350F 2023
- RX 450F 2023
-
MX
- MC 125 2023
- MC 125 BT 2023
- MC 250 2023
- MC 250 BT 2023
- MC 250F 2023
- MC 250F BT 2023
- MC 350F 2023
- MC 350F BT 2023
- MC 450F 2023
- MC 450F BT 2023
-
Mini
- MC 50 2023
- MC 65 2023
- MC 85 17/14 2023
- MC 85 19/16 2023
-
Supermoto
- SM 700 2023
-
Trial
- TXT GP 250 2023
- TXT GP 300 2023
- TXT Racing 125 2023
- TXT Racing 250 2023
- TXT Racing 280 2023
- TXT Racing 300 2023
-
-
2022
-
Electric
- MC-E 5 2022
-
Enduro
- EC 250F 2022
- EC 350F 2022
- EC 250 2022
- EC 300 2022
- ES 700 2022
-
MX
- MC 250 2022
- MC 350F 2022
- MC 125 2022
- MC 250F 2022
- MC 450F 2022
- MC 450F Troy Lee Designs 2022
-
Mini
- MC 85 17/14 2022
- MC 50 2022
- MC 65 2022
- MC 85 19/16 2022
-
Supermoto
- SM 700 2022
-
Trial
- TXT GP 125 2022
- TXT GP 250 2022
- TXT GP 280 2022
- TXT GP 300 2022
- TXT RACING 125 2022
- TXT RACING 250 2022
- TXT RACING 280 2022
- TXT RACING 300 2022
-
-
2021
-
Electric
- MC-E 5 2021
-
Enduro
- EC 250 2021
- EC 250F 2021
- EC 300 2021
- EC 350F 2021
-
MX
- MC 125 2021
- MC 250F 2021
- MC 450F 2021
-
Mini
- MC 50 2021
- MC 65 2021
- MC 85 2021
-
Trial
- TXT RACING 125 2021
- TXT RACING 250 2021
- TXT RACING 280 2021
- TXT RACING 300 2021
-
-
2020
-
Trial
- TXT GP 125 2020
- TXT GP 250 2020
- TXT GP 280 2020
- TXT GP 300 2020
- Contact-R 2020
-
-
2019
-
Electric
- TXE 2019
-
Trial
- TXT GP 2019 [F0001S2]
- TXT GP 2019 [F0001S3]
- TXT Racing 2019
-
-
2018
-
Electric
- TXE 2018
-
Trial
- Contact 2018
- TXT 80 Racing 2018
- TXT GP 2018
- TXT Racing 2018
- TXT School 2018
-
-
2017
-
Trial
- Contact 2017
- TXT 80 Racing 2017
- TXT GP 2017
- TXT Racing 2017
-
-
2015
-
Trial
- TXT 80 Racing 2015
- TXT Contact 2015
- TXT Racing 2015
-
-
2014
-
Trial
- TX Randonne 2014
- TXT Pro 2014
- TXT Racing 2014
- TXT Replica Factory 2014
-
-
2013
-
Trial
- TX Randonne 4T 2013
- TXT Boy 2013
- TXT Pro 2013
- TXT Racing 2013
- TXT Replica Factory 2013
-
-
2012
-
Trial
- TXT Pro 2012
- TXT Racing 2012
- TXT Raga 2012
-
-
2011
-
Trial
- TX Randonne 4T 2011
- TXT Pro 2011
- TXT Racing 2011
- TXT Raga 2011
-
-
2010
-
Trial
- TXT Pro 2010
- TXT Raga 2010
-
-
2009
-
Trial
- TXT Pro 2009
- TXT Raga 2009
-
-
2008
-
Trial
- TXT Pro 2008
-
-
2007
-
Trial
- TXT Pro 2007
-
-
2006
-
Trial
- TXT Pro 2006
-
-
2005
-
Trial
- TXT Pro 2005
-
-
2004
-
Trial
- TXT Pro 2004
-
-
2003
-
Trial
- TXT Pro 2003
-
-
2002
-
Trial
- TXT Pro 2002
- TXT Rookie 2002
-
-
2001
-
Trial
- TXT 2001
-
-
2000
-
Trial
- BOY TXT 2000
- TXT 2000
-
Homologacja: | HOMNN: Homologation Number – Wewnętrzny numer homologacyjny potwierdzający zgodność produktu, często specyficzny dla producentów. |
---|