faq

Kiedy otrzymam swoją paczkę?
Dostawa (przygotowanie paczki + wysyłka) zamówionego towaru następuje w terminie od 3 do 7 dni roboczych od chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia. Możliwy jest także wydłużony czas realizacji, ale tylko wtedy, gdy podamy inny termin ze względu na brak towaru w magazynie centralnym. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy e-mailowo. Jeśli więc Twoja paczka zostanie skompletowana i ruszy w podróż pod podany przez Ciebie adres, otrzymasz od nas powiadomienie.

 

Czy do złożonego już zamówienia mogę dodać jeszcze jakieś inne przedmioty?
W ciągu 24h od daty złożenia zamówienia możesz dodać dodatkowy produkt do swojego zamówienia. Aby to zrobić wystarczy zadzwonić pod numer +48 895 264 749 (nr wewn. 3), przygotować numer zamówienia, do którego chce się dodać dodatkowe produkty i podać numer katalogowy produktu.

 

Posiadam kod rabatowy, a wybrane produkty w moim koszyku nie zostały zrabatowane.
Informujemy, że w GASGAS-SKLEP.PL nie wszystkie produkty podlegają przyznanym rabatom. Z działania kodów wyłączone są m.in. takie produkty jak układy wydechowe Akrapovic, FMF, kufry i asortyment turystyczny GASGAS, a także produkty GASGAS-SKLEP.PL, jak np. okleiny. Jeżeli chcesz skonsultować inny przypadek, skontaktuj się z nami: +48 895 264 749 (nr wewn. 3)

 

Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Tak, ale pod warunkiem, że paczka nie opuściła jeszcze naszego sklepu. W takie sytuacji anulowanie jest możliwe. Należy wówczas skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta +48 895 264 749 (nr wewn. 3). Gdy paczka opuści sklep, Klient po otrzymaniu paczki ma możliwość jej zwrotu.

 

Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?
W przypadku chęci otrzymania fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia.

 

Czy w przypadku chęci zamówienia produktu posiadającego status NIEDOSTĘPNY jest to możliwe?
Nie, ponieważ produkty posiadające status NIEDOSTĘPNY wypadły z oferty i kwalifikują się do usunięcie ze strony sklepu online.

 

Jak dobrać odpowiedni rozmiar odzieży z oferty GASGAS-SKLEP.PL?
W przypadku odzieży GASGAS z kolekcji APPAREL należy skorzystać z TABELI ROZMIARÓW.

 

Zwrot i wymiana towaru w GASGAS-SKLEP.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce ZWROTY.

 

Co zrobić, gdy otrzymałem produkt uszkodzony?
W przypadku zauważenia uszkodzenia opakowania w monecie doręczenia prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli opakowanie zewnętrzne nie posiada uszkodzeń a mimo wszystko towar wewnątrz paczki jest wadliwy/uszkodzony prosimy o kontakt telefoniczny +48 895 264 749 (nr wewn. 3) oraz przesłanie zdjęć wad/uszkodzeń na adres mailowy sklep@gasgas-sklep.pl

 

Gwarancja i reklamacje w GASGAS-SKLEP
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce REKLAMACJE.

 

Jakie są koszty wysyłki?
Koszt dostawy jest uzależniony od wagi przesyłki, czasu dostarczenia przesyłki, formy płatności oraz dostawcy.

Kurier GLS
- paczka - płatność z góry (przelew/karta) - 16,50 PLN brutto
- paczka - za pobraniem - 19,50 PLN brutto

Kurier InPost
- paczka - płatność z góry (przelew/karta) - 15,50 PLN brutto
- paczka - za pobraniem - 17 PLN brutto
- paczka - płatność z góry (przelew/karta) - odbiór w Paczkomacie 24/7 - 14,50 PLN brutto (Gabaryt A - 8x38x64 / Gabaryt B - 19x38x64 / Gabaryt C - 41x38x64)

* Darmowa wysyłka nie obejmuje zamówień złożonych przez użytkowników, którzy posiadają przypisany stały rabat do swojego konta w ktmsklep.pl lub dokonują zakupów towaru przecenionego.

- paczka powyżej 30 kg bez pobrania – cena ustalana indywidualnie z klientem
- paczka powyżej 30 kg pobraniowa – cena ustalana indywidualnie z klientem

 

Jak mogę sprawdzić, czy dana część będzie pasować do mojego motocykla?
Jeśli wybrałeś odpowiedni model motocykla z wyszukiwarki części zamienne OEM lub w Zakładce Akcesoria Techniczne części na 99,9% będą pasowały do Twojego motocykla. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 895 264 749 (nr wewn. 3) lub mailowo sklep@gasgas-sklep.pl

i postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości. Jeśli to możliwe przygotuj numer VIN pojazdu.

 

Co to jest numer VIN? Gdzie go mogę znaleźć?
Numer VIN (Vehicle Identification Numer)jest to indywidualny numer każdego pojazdu. Składa się z ciągu cyfr i liter (17 znaków). W motocyklach numer VIN znajduje się zazwyczaj na główce ramy lub na tabliczce znamionowej, znajdziesz go również w dowodzie rejestracyjnym w polu oznaczonym literą „E”.

 

Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Tak, istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia. Aby tego dokonać wystarczy w opcjach dostawy zaznaczyć „odbiór osobisty”. Pamiętaj, że w przypadku wybrania odbioru osobistego termin realizacji nie ulega zmianie i jest taki sam jak w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem wysyłki kurierem. Odbiór zamówienia jest możliwy w godzinach 9:00-17:00 w siedzibie naszego sklepu.

 

Gdzie znajduje się wasza firma?

Adres siedziby firmy:
GRUPA MOTO REWOLUCJA Sp. z. o.o.
ul. Lubelska 35 D, 10-408 Olsztyn

 

Potrzebuję instrukcję obsługi do swojego pojazdu, gdzie mogę ją znaleźć?
Jeśli potrzebujesz instrukcji obsługi do swojego pojazdu prosimy o kontakt mailowy na adres czesci@gasgas-sklep.pl. W wiadomości mailowej prosimy o przesłanie numeru VIN pojazdu.

 

Czy szukając części mam sugerować się datą produkcji, czy rokiem modelowym?
Szukając części do swojego motocykla prosimy o wybieranie roku modelowego. Dla przykładu, jeśli posiadasz motocykl wyprodukowany w roku 2017, ale modelowo jest to już rok 2018 to w wyszukiwarce prosimy o wybranie rocznika 2018.

 

Search engine powered by ElasticSuite