EC 250 2024
Motocykl GASGAS EC 250 2024 to off-roadowa propozycja, która jest niezwykle łatwa do opanowania zarówno w czasie weekendowej jazdy, jak i wyścigu. Ten dwusuwowy średniak nie pozostawia wątpliwości, że ma w sobie moc! Korzystając ze zdecydowanie ulepszonych elementów, takich jak silnik, rama i nadwozie, enduro EC 250 zapewnia nie tylko szerszy zakres mocy, ale także jej lepszą kontrolę, a wszystko to dzięki zastosowaniu nowego wtrysku TBI. Ten motocykl jest gotowy do ataku bezdroży zaraz po wyjeździe z fabryki. Dzięki zawieszeniu WP, hamulcom Braktec, skrzyni biegów PANKL oraz opony Maxxis, jazda na tym motocyklu to niezapomniane doświadczenie od momentu jego uruchomienia. Mówiąc krótko… pokochasz go!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym motocyklu, to zachęcamy do kontaktu z naszym doradcą ds.
sprzedaży!
Zaloguj się lub zarejetruj konto w naszym serwisie i skorzytaj z powiadomienia o ponownej dostępności produktu.
Powiadom
NADWOZIE
Całe w czerwonym i zupełnie nowe! Przebudowane od podstaw nadwozie EC 250 charakteryzuje się elegancką stylistyką
i fantastyczną ergonomią z powiększonymi powierzchniami styku na linii ciało ridera – motocykl oraz poprawioną
pozycją za sterami, co dodatkowo zwiększa kontrolę. Oprócz tego, siedzenie pokryte jest wyjątkowo przyczepnym
materiałem, który utrzymuje Cię dokładnie tam, gdzie powinieneś siedzieć. Zwieńczeniem aktualizacji w obrębie
nadwozia jest nowy, reflektor LED. Swoją jasnością przewyższa konkurencję aż trzykrotnie, dzięki czemu znacznie
poprawia widoczność, kiedy zapada zmrok. Jeśli maska lub światło ulegną uszkodzeniu, nowatorska, dwuczęściowa
konstrukcja pozwoli na wymianę tylko zniszczonego elementu. Sprytne, prawda?
Nowa generacja motocykla enduro GASGAS nie mogłaby istnieć bez nowej ramy, prawda? Łączy ona najlepsze cechy starej ramy - precyzyjne pokonywanie zakrętów i budująca zaufanie stabilność na prostej - są zachowane, ale inżynierowie GASGAS, dzięki nowym rozwiązaniom, zdołali uczynić ten motocykl jeszcze bardziej zwrotnym! Udało im się to poprzez poprawę tzw. zachowania anti-squat. Co to oznacza w praktyce? Maksymalną przyczepność przy wyjściu z zakrętów, do czego przyczynia się również zmieniona w niektórych miejscach grubość ścianek ramy. Zwiększa to komfort jazdy i absorpcję energii. Rama jest pokryta trwałym, czerwonym lakierem (malowana proszkowo) i wzbogacona o osłony zapobiegające przecieraniu, które dzięki sprytnej konstrukcji dodatkowo zwiększają przyczepność dla butów ridera. Z kolei całkowicie aluminiowy subframe jest lekki, mocny i idealnie współpracuje z ramą główną, przyczyniając się do centralizacji masy i znacznie poprawiając charakterystykę jazdy motocykla.
Od dziesięcioleci silnik 2-suwowy o pojemności 250 cm³ jest jednym z głównych wyborów endurowców i
zawodników na całym świecie, oferując najlepsze połączenie silnej mocy w lekkim opakowaniu. Nowy silnik EC
250 na rok 2024 współpracuje z 6-biegową skrzynią biegów. Dostarcza on niesamowitej wydajności dzięki
wtryskowi paliwa TBI, specjalnej skrzyni biegów o specjalnej charakterystyce enduro i super wytrzymałemu
sprzęgłu. Nowy silnik GASGAS sprawia, że EC 250 jest niezwykle łatwy do prowadzenia, a także do utrzymania w
ryzach. Ale po kolei!
Nowy system wtrysku paliwa TBI (Throttle Body Injection) przez przepustnicę oznacza, że w cylindrze jest teraz elektroniczny system sterowania wydechem, który otwiera boczne porty wydechowe przed otwarciem głównego portu wydechowego. Efekt? Bardziej płynna i mocniejsza dostawa mocy z lepszym połączeniem między przepustnicą a tylnym kołem.
Silnik EC 250 posiada poprzecznie montowany wałek wyrównoważający, który znacznie redukuje wibracje, a to oznacza więcej komfortu, z którego na pewno skorzystasz podczas dłuższych i bardziej technicznych przejażdżek.
Idąc dalej, w jednostce mamy także nowe skrzynie korbowe o cienkościennej konstrukcji, których zastosowanie jest możliwe dzięki zastosowaniu procesu odlewu pod wysokim ciśnieniem. W skrzyniach korbowych wszystkie ruchome części są umieszczone w taki sposób, aby scentralizować masę, co przekłada się na fantastyczne doświadczenia z jazdy na tym motocyklu!
EC 250 - ENDURO, TO JEGO ŻYWIOŁ
GASGAS EC 250 z 2024 roku to sprzęt odpowiedni dla szerokiej gamy kierowców, od średnio zaawansowanych po
doświadczonych. Dzięki swojej mocy i wytrzymałości, jest idealny dla tych, którzy chcą doświadczyć emocji enduro w
zróżnicowanym terenie - od trudnych szlaków po otwarte przestrzenie. Ponadto, jego łatwość obsługi i dające się
opanować osiągi sprawiają, że jest również odpowiedni dla kierowców, którzy dopiero chcą zwiększyć swoje
doświadczenie i umiejętności w enduro. To prawdziwa maszyna enduro, stworzona do pokonywania trudnych tras z
wyjątkową łatwością. Czy jesteś doświadczonym motocyklistą, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę, ten motocykl na
pewno spełni twoje oczekiwania. Przygotuj się na niezapomniane doświadczenie jazdy!
Skontaktuj się z naszym specjalistą do spraw sprzedaży motocykli, który pomoże Ci w konfiguracji odpowiedniego finansowania. Współpracujemy z bankiem Santander – światowym liderem usług finansowych dla branży automotive. Istnieje wiele możliwości dopasowania finansowania, tak aby było one zgodne z Twoimi potrzebami i możliwościami. Zapewniamy konkurencyjne oprocentowanie, jak również sprawny przebieg procesu finalizacji transakcji.
KREDYTY
- • Okres finansowania od 6 do 72 miesięcy
- • Kredyt z ratą miesięczną (równą lub malejącą)
- • Kredyt z ratą balonową płatną raz w roku; 50/50, 3x33, 4x25, 5x20
- • Kredyt z ratą miesięczną i ostatnią ratą balonową
LEASING
- • szczegóły wkrótce
Akceptowane są różne źródła dochodu, również z zagranicy. W przypadku kredytów istnieje możliwość łączenia dochodów wielu osób, również niespokrewnionych. Wymagane dokumenty do uzyskania finansowania to: dokument potwierdzający tożsamość, dokumentu potwierdzający źródło i wysokość osiąganych dochodów (o wymogu dostarczenia tego dokumentu poinformuje Cię Doradca Santander Bank po złożeniu wniosku na kredyt), pozytywna decyzja banku po uprzednim otrzymaniu przez bank wskazanych dokumentów. Wszystkie czynności możesz załatwić bez wychodzenia z domu. Wolny czas najlepiej spędzić na przygotowywaniu się do rozpoczęcia przygody z nowym motocyklem, a nie przesiadywaniu w placówce banku.
- 1. Wybierasz motocykl, składasz zamówienie u naszego doradcy i dokonujesz płatności
- 2. Ustalasz z doradcą termin i miejsce dostawy
- 3. Nasz autoryzowany serwis wykonuje w międzyczasie przegląd przedsprzedażowy (PDI), abyś mógł bezpiecznie korzystać ze swojej maszyny oraz montuje wybrane przez Ciebie akcesoria. Dostajesz od nas MMS-a z fotką Twojej nowej ślicznotki.
- 4. Twój motocykl wraz z dokumentami pakowany jest na specjalną paletę, na której mocowany jest pasami transportowymi. Kolejno pracownik serwisu zabezpiecza motocykl przed uszkodzeniami mechanicznymi. Wysyłamy Tobie kolejną fotkę, abyś miał pewność, że motocykl jest dobrze przygotowany do transportu.
- 5. Firma spedycyjna odbiera motocykl i w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych dostarcza go do Ciebie. Teraz my czekamy na fotkę z pierwszej jazdy!
*Cena i czas transportu obowiązują na terenie całej Polski. W przypadku dostaw zagranicznych prosimy o kontakt z doradcą. Przykładowy koszt dostawy do Niemiec to ok. 199 euro.
DANE TECHNICZNE
6-stopniowa
Elektryczny
72 mm
66.4 mm
Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Braktec
249.9 cm³
Vitesco Technologies EMS
1-cylindrowy silnik dwusuwowy
107.6 kg
9 l
260 mm
220 mm
520 Pierścień X
Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
WP XPLOR-USD Ø 48 mm
354 mm
WP XACT Monoshock z łącznikami
956 mm
63.9°
300 mm / 300 mm
Rounded Price: | 49 600,00 zł |
---|---|
Availability filter: | Niedostępny |
Package size: | 0.000000 |
Package unit: | Mililitry |