EC 250F 2024
Niewielkie wymiary, olbrzymia moc! Przed Tobą najmniejszy czterosuwowy motocykl Enduro GASGAS, ale nie daj się zwieść - w prawdziwych rękach, jest zdolny pokonać cały świat... Zresztą wystarczy spojrzeć na wyczyny Andrea Verony, który za jego sterami zdobył trofeum EnduroGP! Nie dziwi więc fakt, że EC250F 2024 wykorzystując wiele technologii obecnych w osobistym motocyklu wyścigowym Verony. Ten sprzęt robi piorunujące wrażenie swoim żywym, czerwonym wyglądem i komponentami skoncentrowanymi na rywalizacji. EC250F ostro się wyróżnia, kiedy jest intensywnie użytkowany. Stabilny przy wysokich prędkościach, a jednocześnie zwinny na trudnych, technicznych odcinkach. Po prostu - ten endurak to esencja poważnej offroadowej zabawy!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym motocyklu, to zachęcamy do kontaktu z naszym doradcą ds.
sprzedaży!
Zaloguj się lub zarejetruj konto w naszym serwisie i skorzytaj z powiadomienia o ponownej dostępności produktu.
Powiadom
NADWOZIE
Całe w czerwonym i zupełnie nowe! Przebudowane od podstaw nadwozie EC 250F 2024 charakteryzuje się elegancką stylistyką i fantastyczną ergonomią z powiększonymi powierzchniami styku na linii ciało ridera – motocykl oraz poprawioną pozycją za sterami, co dodatkowo zwiększa kontrolę. Oprócz tego, siedzenie pokryte jest wyjątkowo przyczepnym materiałem, który utrzymuje Cię dokładnie tam, gdzie powinieneś siedzieć. Zwieńczeniem aktualizacji w obrębie nadwozia jest nowy, reflektor LED. Swoją jasnością przewyższa konkurencję aż trzykrotnie, dzięki czemu znacznie poprawia widoczność, kiedy zapada zmrok. Jeśli maska lub światło ulegną uszkodzeniu, nowatorska, dwuczęściowa konstrukcja pozwoli na wymianę tylko zniszczonego elementu.
Nowa generacja motocykla enduro GASGAS nie mogłaby istnieć bez nowej ramy, prawda? Łączy ona najlepsze cechy starej ramy - precyzyjne pokonywanie zakrętów i budująca zaufanie stabilność na prostej - są zachowane, ale inżynierowie GASGAS, dzięki nowym rozwiązaniom, zdołali uczynić ten motocykl jeszcze bardziej zwrotnym! Udało im się to poprzez poprawę tzw. zachowania anti-squat. Co to oznacza w praktyce? Maksymalną przyczepność przy wyjściu z zakrętów, do czego przyczynia się również zmieniona w niektórych miejscach grubość ścianek ramy. Zwiększa to komfort jazdy i absorpcję energii. Rama jest pokryta trwałym, czerwonym lakierem (malowana proszkowo) i wzbogacona o osłony zapobiegające przecieraniu, które dzięki sprytnej konstrukcji dodatkowo zwiększają przyczepność dla butów ridera. Z kolei całkowicie aluminiowy subframe jest lekki, mocny i idealnie współpracuje z ramą główną, przyczyniając się do centralizacji masy i znacznie poprawiając charakterystykę jazdy motocykla.
Silnik modelu GASGAS EC 250F na rok 2024 prezentuje się w zupełnie nowym wydaniu. Dzięki zmianom we wszystkich kluczowych komponentach, udało się uczynić go jeszcze lżejszym i szybszym, co przekłada się na maksymalizację mocy i momentu obrotowego. Silnik został lekko pochylony do tyłu i umieszczony wewnątrz ramy. Pomaga scentralizować masę, co sprzyja lepszemu prowadzeniu motocykla.
Całkowicie nowym elementem w modelu 2024 jest cylinder oraz tłok CP. Średnica cylindra została zwiększona do 81mm, a skok dostosowany do 48,5mm. Rezultatem jest podwyższenie współczynnika sprężania do 14,4:1, co przekłada się na wyraźnie zauważalny wzrost momentu obrotowego i mocy maksymalnej.
Sekretem silnika EC 250F jest również całkowicie przebudowana głowica DOHC, która zapewnia efektywne, wysokoobrotowe osiągi w całym zakresie obrotów. Zastosowanie większych zaworów wydechowych pozwala silnikowi na łatwiejsze "oddychanie", a pokrycie popychaczy powłoką o twardości porównywalnej do diamentu (DLC) minimalizuje tarcie, co przekłada się na maksymalne osiągi.
Zastosowanie wielofunkcyjnego wałka wyrównoważającego w silniku EC 250F pomaga zniwelować siłę obrotową wału korbowego i zredukować wibracje. Wałek ten napędza także pompę wodną i łańcuch rozrządu.
Nowe skrzynie korbowe, wykonane z myślą o niskiej wadze i dużej wytrzymałości, charakteryzują się cienkościenną konstrukcją, co umożliwił proces odlewania pod wysokim ciśnieniem. Wszystkie ruchome części wewnątrz skrzyń korbowych są umiejscowione tak, aby skoncentrować masę, co znacznie wpływa na dynamikę jazdy.
Z kolei wał korbowy EC 250F, precyzyjnie umiejscowiony w silniku, pomaga centralizować masy oscylacyjne, co przekłada się na niezwykle płynne prowadzenie. Zastosowanie gładkiego łożyska korbowego z wymuszonymi łóżeczkami łożyskowymi zwiększa interwały serwisowe, zapewniając trwałość i optymalną wydajność. Użycie takiego typu łożysk zapewnia interwały serwisowe co 135 godzin!
EC250F - MAŁY, ALE MOŻE WIELE!
GASGAS EC 250F 2024 to prawdziwy pionier w dziedzinie czterosuwowych motocykli enduro. Jego wszechstronność, siła i precyzja sprawiają, że jest to motocykl, którym każdy rider chciałby pokonać najtrudniejsze szlaki. EC 250F 2024 wyróżnia się lekkością i wyjątkową mocą, ale pomimo swojej mocy i zaawansowanych technologicznie rozwiązań nie zapomina o komforcie kierowcy. Jego lekka, ale mocna konstrukcja zapewnia nie tylko niezwykłą wytrzymałość, ale również wyjątkową zwrotność, zarówno przy wysokich prędkościach, jak i w trudnym terenie. GASGAS EC 250F 2024 to wyjątkowy motocykl dla doświadczonych kierowców, którzy poszukują lekkiego, mocnego i niezawodnego sprzętu. To motocykl dla tych, którzy nie boją się wyzwań i cenią najwyższą jakość, wydajność i bezpieczeństwo, ale docenią go także enduro-nowicjujsze, a to za sprawą precyzyjnie i liniowo oddawanej mocy. Bez względu więc na to, czy jesteś zawodowym kierowcą, czy weekendowym riderem, GASGAS EC 250F 2024 zapewni Ci niezapomniane wrażenia podczas każdej jazdy.
Skontaktuj się z naszym specjalistą do spraw sprzedaży motocykli, który pomoże Ci w konfiguracji odpowiedniego finansowania. Współpracujemy z bankiem Santander – światowym liderem usług finansowych dla branży automotive. Istnieje wiele możliwości dopasowania finansowania, tak aby było one zgodne z Twoimi potrzebami i możliwościami. Zapewniamy konkurencyjne oprocentowanie, jak również sprawny przebieg procesu finalizacji transakcji.
KREDYTY
- • Okres finansowania od 6 do 72 miesięcy
- • Kredyt z ratą miesięczną (równą lub malejącą)
- • Kredyt z ratą balonową płatną raz w roku; 50/50, 3x33, 4x25, 5x20
- • Kredyt z ratą miesięczną i ostatnią ratą balonową
LEASING
- • szczegóły wkrótce
Akceptowane są różne źródła dochodu, również z zagranicy. W przypadku kredytów istnieje możliwość łączenia dochodów wielu osób, również niespokrewnionych. Wymagane dokumenty do uzyskania finansowania to: dokument potwierdzający tożsamość, dokumentu potwierdzający źródło i wysokość osiąganych dochodów (o wymogu dostarczenia tego dokumentu poinformuje Cię Doradca Santander Bank po złożeniu wniosku na kredyt), pozytywna decyzja banku po uprzednim otrzymaniu przez bank wskazanych dokumentów. Wszystkie czynności możesz załatwić bez wychodzenia z domu. Wolny czas najlepiej spędzić na przygotowywaniu się do rozpoczęcia przygody z nowym motocyklem, a nie przesiadywaniu w placówce banku.
- 1. Wybierasz motocykl, składasz zamówienie u naszego doradcy i dokonujesz płatności
- 2. Ustalasz z doradcą termin i miejsce dostawy
- 3. Nasz autoryzowany serwis wykonuje w międzyczasie przegląd przedsprzedażowy (PDI), abyś mógł bezpiecznie korzystać ze swojej maszyny oraz montuje wybrane przez Ciebie akcesoria. Dostajesz od nas MMS-a z fotką Twojej nowej ślicznotki.
- 4. Twój motocykl wraz z dokumentami pakowany jest na specjalną paletę, na której mocowany jest pasami transportowymi. Kolejno pracownik serwisu zabezpiecza motocykl przed uszkodzeniami mechanicznymi. Wysyłamy Tobie kolejną fotkę, abyś miał pewność, że motocykl jest dobrze przygotowany do transportu.
- 5. Firma spedycyjna odbiera motocykl i w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych dostarcza go do Ciebie. Teraz my czekamy na fotkę z pierwszej jazdy!
*Cena i czas transportu obowiązują na terenie całej Polski. W przypadku dostaw zagranicznych prosimy o kontakt z doradcą. Przykładowy koszt dostawy do Niemiec to ok. 199 euro.
DANE TECHNICZNE
6-stopniowa
Elektryczny
48.5 mm
81 mm
Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Braktec
249.9 cm³
Keihin EMS
1-cylindrowy silnik czterosuwowy
109.5 kg
9 l
260 mm
220 mm
520 Pierścień X
Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
WP XPLOR-USD Ø 48 mm
354 mm
WP XACT Monoshock z łącznikami
956 mm
63.9°
300 mm / 300 mm
Rounded Price: | 52 400,00 zł |
---|---|
Availability filter: | Niedostępny |
Package size: | 0.000000 |
Package unit: | Mililitry |