EC 300 2024
Czy ciężkie enduro to Twoja pasja, a wyścigi między taśmami to nie dla ciebie? Jeżeli tak, to EC 300 bez wątpienia przypadnie Ci do gustu! Zaprojektowany tak, aby być lekkim, potężnym i zdolnym do pokonywania wszystkiego na swojej drodze! Ten motocykl to prawdziwie nowoczesny rumak enduro, który z łatwością przebrnie przez najbardziej wymagające bezdroża. Dzięki potężnemu momentowi obrotowemu, który docenisz na niskich obrotach i zaawansowanemu, prostemu w regulacji zawieszeniu WP, długie, męczące dni na motocyklu stają się o wiele bardziej przyjemne. A więc dokąd zabierzesz swój nowym motocykl GASGAS EC300?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym motocyklu, to zachęcamy do kontaktu z naszym doradcą ds.
sprzedaży!
Zaloguj się lub zarejetruj konto w naszym serwisie i skorzytaj z powiadomienia o ponownej dostępności produktu.
Powiadom
NADWOZIE
Całe w czerwonym i zupełnie nowe! Przebudowane od podstaw nadwozie EC 300 charakteryzuje się elegancką stylistyką i fantastyczną ergonomią z powiększonymi powierzchniami styku na linii ciało ridera – motocykl oraz poprawioną pozycją za sterami, co dodatkowo zwiększa kontrolę. Oprócz tego, siedzenie pokryte jest wyjątkowo przyczepnym materiałem, który utrzymuje Cię dokładnie tam, gdzie powinieneś siedzieć. Zwieńczeniem aktualizacji w obrębie nadwozia jest nowy, reflektor LED. Swoją jasnością przewyższa konkurencję aż trzykrotnie, dzięki czemu znacznie poprawia widoczność, kiedy zapada zmrok. Jeśli maska lub światło ulegną uszkodzeniu, nowatorska, dwuczęściowa konstrukcja pozwoli na wymianę tylko zniszczonego elementu. Sprytne, prawda?
Nowa generacja motocykla enduro GASGAS nie mogłaby istnieć bez nowej ramy, prawda? Łączy ona najlepsze cechy starej ramy - precyzyjne pokonywanie zakrętów i budująca zaufanie stabilność na prostej - są zachowane, ale inżynierowie GASGAS, dzięki nowym rozwiązaniom, zdołali uczynić ten motocykl jeszcze bardziej zwrotnym! Udało im się to poprzez poprawę tzw. zachowania anti-squat. Co to oznacza w praktyce? Maksymalną przyczepność przy wyjściu z zakrętów, do czego przyczynia się również zmieniona w niektórych miejscach grubość ścianek ramy. Zwiększa to komfort jazdy i absorpcję energii. Rama jest pokryta trwałym, czerwonym lakierem (malowana proszkowo) i wzbogacona o osłony zapobiegające przecieraniu, które dzięki sprytnej konstrukcji dodatkowo zwiększają przyczepność dla butów ridera. Z kolei całkowicie aluminiowy subframe jest lekki, mocny i idealnie współpracuje z ramą główną, przyczyniając się do centralizacji masy i znacznie poprawiając charakterystykę jazdy motocykla.
Nowoczesny silnik EC 300 ustala nowe standardy w dziedzinie niespotykanego momentu obrotowego i mocy szczytowej. W modelu na rok 2024, różnorodne modyfikacje wprowadzone w całym silniku sprawiają, że jest on jeszcze lżejszy, nie tracąc przy tym na sile! Skonstruowany z myślą o najtrudniejszych warunkach, z 6-biegową skrzynią biegów o krótkich przełożeniach, wtryskiem TBI i wałkiem wyrównoważającym ograniczającym wibracje, EC 300 niewątpliwie stanowi niezwykle efektywną maszynę do jazdy po leśnych szlakach, niezależnie od preferencji - weekendowa pojeżdżawka z kumplami, czy też szaleńczy wyścig po szczyt podium!
NUMER 1 W HARD ENDURO
Jazda na GASGAS EC 300 2024 to prawdziwa przyjemność dla miłośników ekstremalnej jazdy terenowej, którego żywiołem jest Hard Enduro. Silnik o imponującym momencie obrotowym i maksymalnej mocy zapewnia doskonałe osiągi w każdych warunkach. Silnik jest nie tylko potężny, ale również wyjątkowo lekki, co przekłada się na zwinność i płynność jazdy.
Dodajmy do tego 6-biegową skrzynię biegów o krótkich przełożeniach, która zapewnia płynne i szybkie zmienianie biegów. Wtrysk TBI gwarantuje natomiast precyzyjne dostarczanie paliwa, co przekłada się na płynną reakcję na każde polecenie kierowcy. Rozwiązanie to ma jeszcze jedną, istotną cechę. Dzięki TBI zapomnisz o kłopotliwych regulacjach w zależności od warunków atmosferycznych i wysokościowych. Zapomnisz też, czym jest zapach wypływającego podczas upadku paliwa! Dodatkowo, wał wyważający pomaga zminimalizować wibracje, co zwiększa komfort jazdy.
GASGAS EC 300 2024 jest motocyklem, który zdecydowanie sprawdzi się w rękach doświadczonych kierowców, ceniących sobie dynamiczną jazdę off-roadową. Jest to motocykl stworzony do pokonywania trudnych tras leśnych, ale także doskonale poradzi sobie w trudniejszym terenie, takim jak błoto czy piasek albo z przeprawą przez wymagającą sekcję skalną. Dla kogoś, kto ceni sobie wydajność, trwałość i komfort jazdy, GASGAS EC 300 2024 będzie idealnym wyborem. Dodatkowo, możliwość łatwej wymiany uszkodzonych części to istotny atut dla tych, którzy spędzają dużo czasu na ekstremalnej jeździe terenowej.
Skontaktuj się z naszym specjalistą do spraw sprzedaży motocykli, który pomoże Ci w konfiguracji odpowiedniego finansowania. Współpracujemy z bankiem Santander – światowym liderem usług finansowych dla branży automotive. Istnieje wiele możliwości dopasowania finansowania, tak aby było one zgodne z Twoimi potrzebami i możliwościami. Zapewniamy konkurencyjne oprocentowanie, jak również sprawny przebieg procesu finalizacji transakcji.
KREDYTY
- • Okres finansowania od 6 do 72 miesięcy
- • Kredyt z ratą miesięczną (równą lub malejącą)
- • Kredyt z ratą balonową płatną raz w roku; 50/50, 3x33, 4x25, 5x20
- • Kredyt z ratą miesięczną i ostatnią ratą balonową
LEASING
- • szczegóły wkrótce
Akceptowane są różne źródła dochodu, również z zagranicy. W przypadku kredytów istnieje możliwość łączenia dochodów wielu osób, również niespokrewnionych. Wymagane dokumenty do uzyskania finansowania to: dokument potwierdzający tożsamość, dokumentu potwierdzający źródło i wysokość osiąganych dochodów (o wymogu dostarczenia tego dokumentu poinformuje Cię Doradca Santander Bank po złożeniu wniosku na kredyt), pozytywna decyzja banku po uprzednim otrzymaniu przez bank wskazanych dokumentów. Wszystkie czynności możesz załatwić bez wychodzenia z domu. Wolny czas najlepiej spędzić na przygotowywaniu się do rozpoczęcia przygody z nowym motocyklem, a nie przesiadywaniu w placówce banku.
- 1. Wybierasz motocykl, składasz zamówienie u naszego doradcy i dokonujesz płatności
- 2. Ustalasz z doradcą termin i miejsce dostawy
- 3. Nasz autoryzowany serwis wykonuje w międzyczasie przegląd przedsprzedażowy (PDI), abyś mógł bezpiecznie korzystać ze swojej maszyny oraz montuje wybrane przez Ciebie akcesoria. Dostajesz od nas MMS-a z fotką Twojej nowej ślicznotki.
- 4. Twój motocykl wraz z dokumentami pakowany jest na specjalną paletę, na której mocowany jest pasami transportowymi. Kolejno pracownik serwisu zabezpiecza motocykl przed uszkodzeniami mechanicznymi. Wysyłamy Tobie kolejną fotkę, abyś miał pewność, że motocykl jest dobrze przygotowany do transportu.
- 5. Firma spedycyjna odbiera motocykl i w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych dostarcza go do Ciebie. Teraz my czekamy na fotkę z pierwszej jazdy!
*Cena i czas transportu obowiązują na terenie całej Polski. W przypadku dostaw zagranicznych prosimy o kontakt z doradcą. Przykładowy koszt dostawy do Niemiec to ok. 199 euro.
DANE TECHNICZNE
6-stopniowa
Elektryczny
72 mm
72 mm
Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Braktec
293.2 cm³
Vitesco Technologies EMS
1-cylindrowy silnik dwusuwowy
107.6 kg
9 l
260 mm
220 mm
520 Pierścień X
Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
WP XPLOR-USD Ø 48 mm
354 mm
WP XACT Monoshock z łącznikami
956 mm
63.9°
300 mm / 300 mm
Rounded Price: | 50 600,00 zł |
---|---|
Availability filter: | Niedostępny |
Package size: | 0.000000 |
Package unit: | Mililitry |