GASGAS EC250F Andrea Verony z EnduroGP - zachwyca!!

News

16/02/2021

GASGAS Racing nie przestaje zaskakiwać! Po głośnych transferach Lai Sanz (Rajdy Cross-Country), Justina Barcii (Supercross), czy Tadka Błażusiaka (Hard Enduro/Super Enduro) czerwony zespół poinformował o kolejnym. Okazuje się, że skład teamu zasili... Andrea Verona, czyli Mistrz Świata Enduro E1 z sezonu 2020. Na jakim sprzęcie pojedzie? Na GASGAS EC 250 F, który w fabrycznym wydaniu prezentuje się naprawdę... bojowo!

Motocykl enduro GASGAS EC250F 2021 | Andrea Verona

Zanim przejdziemy do 250-tki EC-F, słów kilka o Veronie. Kto śledzi zmagania w Enduro, ten doskonale wie, jak utalentowany jest to gość. Gdy w roku 2017 wskoczył do off-roadowego świata, od razu mocno namieszał w stawce. W efekcie zdobył tytuł Młodzieżowego Mistrza Świata Enduro 125 cm3. Jak warto podkreślić, miało to miejsce w jego pierwszym, pełnym sezonie wyścigów na arenie międzynarodowej! Rok później zwyciężył FIM ISDE Junior World Trophy, jednocześnie zdobywając tytuł J1 Enduro World Cup.

 

Mając zaledwie 21 lat okazał się niepokonany w Mistrzostwach Świata E1 i zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej EnduroGP. Ten gość pokazał więc już wielokrotnie, że potrafi być naprawdę szybki.

 

Do sezonu 2021 Verona przystąpi jeszcze lepiej uzbrojony. W walce o obronę tytułu E1 oraz o wygraną w EnduroGP będzie pomagał mu motocykl GASGAS EC250F w fabrycznej specyfikacji. Co to oznacza? Otóż, że na jego pokładzie znajdziemy szereg części GASGAS z asortymentu Technical Accessories!

 

I tak na wstępie widzimy, że w tej fabrycznej bryce nie mogło się obyć bez pełnego układu wydechowego Akrapovic. Mówiąc precyzyjniej, mamy tu do czynienia z produktem Akrapovic Racing Line [25105901044]. Wśród długiej listy korzyści, takich jak fabryczny wygląd, soczysty dźwięk, obniżona masa, należy przede wszystkim wspomnieć o lepszym dostarczaniu mocny i wyższej wydajności. Zmieniono także sprzęgło. Maszyna Verony współpracuje z układem Hinson, który wieńczy osłona sprzęgła Factory [26130826000].

 

Idąc dalej dostrzeżemy zaawansowany kit zawieszenia w postaci widelca WP XPLOR PRO z technologią zamkniętego kartridża i zaworem Cone Valve. Tył to z kolei amortyzator WP XACT PRO, dodatkowo poprawiający trakcję. Skoro przy zawieszeniu już jesteśmy, to w oczy wpadają także przednie półki. To obrabiane CNC potrójne zaciski Factory w czerwonym kolorze [79701999021FAA] z regulacją przesunięcia.

 

Okleina oraz logotypy Brembo zwracają uwagę na zmiany w układzie hamulcowym. Standardowe zaciski zastąpiły te marki Brambo. Hamulce to natomiast pływające tarcze od MotoMaster. Tylną tarczę chroni dodatkowo "pazur".

 

Dużo zmieniło się także w obrębie samych kół. GASGAS EC250F zyskał czarne felgi EXCEL i czerwone piasty wyostrzające look tej ćwiartki. Smaczku dodają też liczne elementy CNC jak wkrętka osłony zapłonu Factory, czy tylna zębatka Supersprox. Siedzenie choć w seryjnym kolorze, to zostało zastąpione poszyciem od Blackbird.

 

Przygotowując GASGAS EC 250 F Andrea Verony pomyślano także o zabezpieczeniu silnika. Prawdopodobnie jest to osłona z katalogu GASGAS [A54003090644], która współpracuje z tajemniczą osłoną kiwaczki. Liczymy, że już wkrótce to rozwiązanie poszerzy bazę akcesoriów GASGAS!
Jak więc widzicie, biało-czerwona ćwiartka Verony jest naprawdę przygotowana do walki o... mistrzostwo!

 

Większość z opisanych wyżej części GASGAS i dodatków, już wkrótce znajdziecie w naszym sklepie w zakładce Technical Accessories. A jeśli już posiadasz GASGAS EC/F 2021 i chciałbym doposażyć go w dodatki tuningowe, to skontaktuj się z nami telefonicznie!

 

Andrea Verona i enduro GASGAS EC250FMotocykl enduro GASGAS EC250F 2021 Andrea VeronyMotocykl enduro GASGAS EC250F 2021 Andrea VeronyMotocykl enduro GASGAS EC250F 2021 Andrea Verony

Poprzedni artykuł GASGAS EC 300 2021 Oskara Kaczmarczyka w obiektywie!
Następny artykuł Oskar Kaczmarczyk prezentuje swoje enduro GASGAS EC 300 2021
Search engine powered by ElasticSuite