GASGAS MC450F Justina Barcii. Rzućmy okiem!

News

14/12/2020

Kontrakt jednego z czołowych zawodników świata amerykańskiego SX / MX - Justina Barcii - z GASGAS Factory Racing to już fakt! Przygotowania do sezonu Supercross 2021, który wystartuje już 17 stycznia w Houston w Teksasie, idą pełną parą. Wykorzystajmy więc ten czas, by lepiej przyjrzeć się bojowemu GASGAS MC450F 2021 fabrycznego jeźdźca nowego zespołu w supercrossowej stawce - TLD / RED Bull / GASGAS!

Transfer Barcii do GASGAS i wkroczenie zespołu do elitarnej serii wyścigowej jaką jest Supercross, wniesie w sezonie 2021 do niej sporo powiewu świeżości. Justin Barcia, który w sezonie 2020 zmagania w serii ukończył na 5 lokacie, bez wątpienia będzie maksymalnie zmotywowany, by w 2021 wypaść jeszcze lepiej i zdobyć upragnione trofeum w królewskiej klasie 450SX. W realizacji tego celu będzie mu pomagać to oto cudo, czyli... motocykl GASGAS MC 450 F 2021!

Choć dokładna specyfikacja tego GASGAS jest owiana tajemnicą - wiecie, tam walki zespołów toczą się o wielką stawkę - tak pewne modyfikacje względem seryjnej 450-tki można dostrzec gołym okiem.

I tak oto na pokładzie maszyny Barcii znajdziemy szereg tuningowych części GASGAS, które można spotkać w katalogu technicznych akcesoriów GASGAS. Jednym z takim komponentów są bez wątpienia fabryczne, potrójne półki zawieszenia wykonane w technologii CNC. Poza lepszym trzymaniem od standardowym, zapewniają także korzystne podkreślenie wizualne, dzięki anodowaniu na czerwono.

Na prawej ladze w oczy rzuca się nam również fabryczny system szybkiego startu. Tak zwany "start-guzik", dzięki przyblokowaniu lag na czas startu, pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie trakcji, a więc i szybszy transfer do pierwszego zakrętu. Za kwestię amortyzacji w GASGAS Barcii odpowiedzialny będzie natomiast zestaw WP Suspension XACT PRO.

Zmiany dokonano także w obrębie kół. Standardowe, srebrne zastąpiono wzmacnianymi felgami DID. Tarcze to natomiast dziecko MotoMaster'a. Wspominając o modyfikacjach nietrudno też nie wymienić układu wydechowego. Ten GASGAS MC450F współpracuje z pełnym Akrapovicem, czyli kolektorem z "Power Bombą" oraz końcówką Slip-On.

Z innych dodatków warto też wspomnieć o osłonach przedniej tarczy hamulcowej i osłonie silnika - zostały one dostarczone przez Acerbis. Na pokładzie nie brakuje także dodatków CNC z kolekcji części GASGAS, jak np. osłona wysprzęglnika. Kolor? Oczywiście czerwony!

Maszyna Barcii jest więc solidnie dozbrojona i gotowa, by pokazać supercrossowej stawce, jak trzymać GAZ! 

Poprzedni artykuł Justin Barcia na GASGAS MC450F wygrywa podczas inauguracji sezonu Supercross!
Następny artykuł Bo dwa koła to zabawa!
Search engine powered by ElasticSuite